۳ پاسخ

مثلاچطورین دقیق بگین

منم زیرشکم سمت راست یه دردای عجیب داره وتوواژنمم حس میکنم یه چیزیه اصلایجوریم فشارمیادبه واژنم شماهاچطور

اره منم اینجورم

سوال های مرتبط

مامان نی‌نی🩷🧿 مامان نی‌نی🩷🧿 ۸ ماهگی
مامان پسرنانازم مامان پسرنانازم هفته بیستم بارداری
مامان 💞مــایــســا💞 مامان 💞مــایــســا💞 روزهای ابتدایی تولد