شماهنوزدرهفته مثل من دردپریودی دارین؟علائم تون چیان؟

۳ پاسخ

آره منم دارم

این درد تا اخرش ادامه داره🤣

اره عزیزم بخاطر اینه نی نی داره جا باز میکنه

سوال های مرتبط

مامان رادوین وآبتین❤ مامان رادوین وآبتین❤ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پسرنانازم مامان پسرنانازم هفته بیستم بارداری
مامان دوجوجه🐣🐣 مامان دوجوجه🐣🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی‌نی🩷🧿 مامان نی‌نی🩷🧿 ۸ ماهگی