من اول مولفیکس استفاده میکردم برا دخترم خیلی زود بو میگرفت الان ملی بیبی گرفتم براش خیلی خوبه چهارساعتم بسته باشه اصلا بو نمیگیره
جذبش خوبه نشتی نداره بوهم نمیگیره
سلام
بله
بنده از ابتدا تولد استفاده کردم،خوبه ولی باید زود به زود چک بکنی چون پر بودنش رو سریع نشون میده
فقط پوشک مارک مای بیبی
مای بیبی خودش مارکه مای بیبی ببم چیه 😬
پوشک ببم منظورته
من برای پسرم استفاده میکردم زودی آویزون میشد ومواد داخلش هرسری به بدنش میچسبند
آره بنظر من هیچی به مولفیکس نمیرسه
فقط هانیز
افتضاحه زودپرمیشه بوی بدی میگیره
یه بار سایز ۴ گرفتم بد نیست به مولفیکس نمیرسه
من گرفتم خوب بود
من گرفتم حساسیت نشون داد عوض کردم
همسرم یه بسته گرفته احساس میکنم زود آویزون میشه
خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.