خانما این تیتربتا نشانه دوقلویی آزمایشگاه گفته بهم دوقلو

تصویر
۸ پاسخ

بسلامتی عزیزم
خوشحال شدم ک باردار شدی
پیش مشکوری بودی
امپول زدی درسته ؟؟؟؟

مبارکت باشه روزچندتاخیررفتی آزمایش؟

استرس خوب نیس،یکم آب وگلاب بخور،صلوات بفرس

آره عزیزم مبارکه

هم میشه گفت احتمال دوقلویی
هم اینکه لقاح زود گرفته
بری سونو معلومه که چی بی چیه🤭

آره گلم احتمالش هست ولی برا یعضیا لقاح زود میگیرع بتا بیشتر میشه

از ازمایش بتا اصلا نمیشه تشخیص دوقلویی داد من دوقلو باردار بودم بتام ۸۰۰ بود اصلا ربطی نداره فقط سونو نشون میده عزیزم

چند روز تاخیری مگه؟

سوال های مرتبط

مامان جانان🐥🐣🐥 مامان جانان🐥🐣🐥 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🎀🐣جوجه مامان 🎀🐣جوجه هفته دوازدهم بارداری