بسلامتی عزیزم
خوشحال شدم ک باردار شدی
پیش مشکوری بودی
امپول زدی درسته ؟؟؟؟
مبارکت باشه روزچندتاخیررفتی آزمایش؟
استرس خوب نیس،یکم آب وگلاب بخور،صلوات بفرس
آره عزیزم مبارکه
هم میشه گفت احتمال دوقلویی
هم اینکه لقاح زود گرفته
بری سونو معلومه که چی بی چیه🤭
آره گلم احتمالش هست ولی برا یعضیا لقاح زود میگیرع بتا بیشتر میشه
از ازمایش بتا اصلا نمیشه تشخیص دوقلویی داد من دوقلو باردار بودم بتام ۸۰۰ بود اصلا ربطی نداره فقط سونو نشون میده عزیزم
چند روز تاخیری مگه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.