۷ پاسخ

۱۳ماهگی

من که دخترم اصلا نمیخوره شاید تو ۲۴ ساعت بتونم ۱۸۰ تا بهش بدم دکترش میگفت اگه علاقه نداره از شیر بگیرش دندوناشم خراب نمیشن

من پسرم تازه دوماهه غذاش خوب شده ربطی ب شیر نداره یک روزم ی سالو هشت ماهش بود گرفتم خیلی اذیت شد تا همون دوسال میدم

تحقیقات جدید میگن۱۴-۱۵ ماهگی

پسرم از ۱ نیم گرفتم دخترم از تولد یک‌سالگی شیرش کم کردم روزی سه وعده یک‌سال نیم نماز شیر میگیرم

من همین الآنم خیلی می‌خوام بگیرم چون اصلا غذا نمیخوره هیچی فقط شیر میخواد
به بهداشت گفتم گفت یک سال وشش ماهگی بگیر وقتی واکسن زدی بچه بی قراری می‌کنه شیرش بدی آروم بشه
وگرنه اصلا غذا نمیخوره

من بعنوان یه مامان دومی میگم اصلا نمیشه زمان تعیین کرد..بچه ها باهم فرق دارن..من دخترم رو از ۱.۵ سالگی میخاستم بگیرم ولی تا ۲.۵ سال شیر خورد..خیییلی وابسته بود و اذیت میشد بدون شیر و غذاددرست نمیخورد..ولی بعضیا بچه ها خودشون راحت ول میکنن یا زود گول میخورن با سیاه کردن و تلخ کردن سرسینه...ولی دخترم اصلا گول نمیخورد..حالام پسرم رو میخام زودتر بگیرم ولی هنوز دلم نمیاد

سوال های مرتبط