من سزارین بودم و راضی بودم
کنار تخت من یه دختره بود اون طبیعی زایمان کرد خییییلی سخت بود بنده خدا خیلی اذیت شد باز بدن با بدن فرق داره ینی راحت زایمان میکنه یکی سخت
منکه سر اولی راضی بودم. اتفاقا سزارین خیلی درد داره طبیعی که همون روز سرپا میشی و راحت اصلا هم ترس نداره چون بیحسی میزنن اصلا متوجه نمیشی
بزار دردای خودت شروع بشه ک خیلییی قابل تحمل تره
سلام تجربه امگذاشتم
اونجور که میگفتن سخت نبود من ساعت 9شب کمکم دردم شروع شد مثلا چند دقیقه میگرفت دوباره ول میکرد بعد نیم ساعت میگرفت ول میکرد تا ساعت 5صبح که دیگه دردام خیلی شدید شد این مدت که تو خونه بودم سعی کردم زیر دوش حمام با تنفس دردام کنترل کنم ساعت 7رفتم بیمارستان ساعت 7:40دقیقه کوهیارم به دنیا آمد رسیدنی دهانه رحمم ۶سانت باز شده بود ولی بعدش برا بخیه یکم اذیت شدم همین
نمیتونی سزارین بری؟؟
بگیم که بیشتر میترسی 😅😅
حق داری بترسی
پس چرا سز میکنی اگر میترسی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.