تجربه زایمان طبیعی بگید بچه ها خیلی استرس دارم

۶ پاسخ

من ۴ روز پیش با امپول فشار زایمان کردم سخت بود و طول کشید اگه ۴۰ هفتت پر شد و نیومد برو سزارین هیچ جوره امپول فشار قبول نکن ولی اگه خودت دردت گرفت نترس زایمانت راحت تر میشه و کوتاهه روز بعدشم سرپایی

عزیزم بدن با بدن فرق میکنه یکی آستانه تحملش بالاس یکی نه، من طبیعی زایمان کردم اینم انشالله طبیعی چون بعدش خیلی راحت میتونی به بچت برسی، انشالله زایمان راحتی داشته باشی توکلت به خدا باشه

اگه ماما خصوصی داشته باشی هیچ نترس زایمان دراب هموت لحظه اس من خیلی دیدم باچشم ولی ما ک سزارینی هستیم تا۱۲ ساعت بعدش روکمر ک من از درد کمر ودرد عمل گریه میکردم و۵.۶روز بعدش

ندونی بهتره ان شاالله زایمان راحتی داشته باشی

ندونی بهتره😂
من سزارینم فیلمشو دیدم الان ترس افتاده ب جونم با اینکه دومین زایمانمه

نپرس عزیزم چون استرست بیشتر میشه من خودم از دوروبریام پرسیدم الان اینقدر استرس گرفتم که نگو

سوال های مرتبط

مامان سوین مامان سوین هفته سی‌وهشتم بارداری