به نظرمن که رایمان طبیعی خیلی بهتر از سزارین هستش
طبیعی بهتره به نظرم اون درد اولش می ارزه به راحتی بعدش
نترس عزیزم میری بیمارستان اگ شد ک ج بهتر طبیعی میاری نشدم خودشون میبرن سزارین
منم بچه اول بود میترسیدم ولی خدا اینقد آسون میکنه
طبیعی فقط آگاهیه
اگه کلاسا رو شرکت کنی و آگاهیت بره بالا طبیعی رو انتخاب میکنی و مزایاش هم خیلی نسبت به سز بیشتره
منم زایمان اولمه انتخابم طبیعیه ولی بچم بریچ تشریف داره
مجبورم برم سزارین 🥺😔
به بدن هم بستگی داره بعضیا با یکساعت درد بچشون دنیا میاد بعضی ها نه طرف ۱۰/۱۲ساعت درد میکشه آخرم سزارین میشه
منم زایمان اولم بود رفتم بیمارستان دو روز بستری بودم اونجا فهمیدم طاقت طبیعی رو ندارم روز بعد با ی دکترحرف زدم و مستقیم رفتم سزارین
و انتخابم سزارینه تااخررررر
منم بچه اولمه
خودم میخام طبیعی زایمان کنم ولی خیلی میترسم از اون ور از بریدگی و بخیه و اتاق عمل واسه سزارین وحشت دارم 🥲
حتماااااا ورزش کن و کلاس های امادگی زایمان شرکت کن
من بیمارستان رفتم فهمیدم نمیتونم طبیعی بیارم
خداروشکر سزارین شدم
عزیزم هر دو سختی خودشو داره بلاخره زایمانه
ماما همراه بگیر خیلی خوبه
بستگی ب بدن خودت داره من تجربه هیچکدوم ندارم تازه بچه اولمه. ولی دوستم ابان ماه طبیعی زایمان کرد گف خوب بوده
سختی خودشو داره دیگه گلم بدنیا بیاد انگار همش دروغ بوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.