۱ پاسخ

مثلا بگن بیش فعاله و دارو بدن خوبه؟من بچه خواهرم شش سالشه یه پدری از همه در آورده یعنی همه ازش فرارین کسی نمیتونه پنج دقیقه تحملش کنه بردش دکتر بیش فعالی اما وقتی دارو میده همش گیجه انکار هوشش هم سرجاش نیس عین عقب افتاده ها میشه میناله،،،اصلا بگم خیلی وضعیتش بد میشه خواهرم داروشو قطع کرد میگه این دیگه چیه بچم داغون میشه،،،دیگه اصلا بهش دارو نداد فعلا فقط تحمل می‌کنه همین

سوال های مرتبط