۱۴ پاسخ

و منم همینم🥺

منم بهتون اضافه شدم😂😂😂

من اگه آروقش نگیرم شیرو کلا پس میده،اما اگه بخوابه اروق نمیزنه

جالب اینه خودشم سینه رو ول میکنه 🤣

فکر میکردم این مشکل منه🥺

دقیقا 😂😂😂

منم همون مرحله ام ،مرحله بعدیه چیه؟

چون کامل سیر نمیشه دکتر ب من گف نیم ساعت تمام باید بخوره حتی اگر خابید

ای خداااا دقیقااا

دقیقا همینه

منم توی همین مرحله ام خواهر

منم همونجام

وقتی خوابید نمیخوا آروغ بگیری.. شیب دار بخوابونش

دقیقا🤣

سوال های مرتبط