۳ پاسخ

اینم هس بعد یک سال بااب قاطی کن براش چون بعضیا یبوست میگیرن شیر خالی

برا نوشیدن یک سال ب بالا ولی برا تو غذا بعد ۸ ماهگی با تست حساسیت اوکیه

والا از دکتر پرسیدم گفت پاستوریزه ۱ سال به بالا

سوال های مرتبط

مامان جان جانانم❤ مامان جان جانانم❤ ۱۷ ماهگی
مامان آراز و دنیز
👧🏼👶🏻 مامان آراز و دنیز 👧🏼👶🏻 ۱ سالگی