۵ پاسخ

چی خوردی که طعمشو دوست نداره

حتما شیرت طعمش عضو شده طعمش خوب نسیت

من وقتایی که شیرم کم میشه و خالیه اینجوری میکنه
هرچی مک میزنه تون مقداری که سیرش کنه رو نمیتونه بخوره گریه میکنه
یه مدت عرق رازیانه یا قطره شیر افزا بخور شاید اوکی بشه

شیرداری؟
سرمانخورده گلوش درد کنه؟
اگه از اول اینجوری بوده که رفلاکس داره

شیر داری؟

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر🫒🥑 مامان پسته پسر🫒🥑 ۱۴ ماهگی