برای فرنی از چه ارد برنجی استفاده کنم

۳ پاسخ

فقط ارد برنج.

برنج شمالیو خودت بخیسون ی صبح تا شب بعد بذار خشک بشه و اسیاب کن

خودت درست کن عزیزم، مطمئن تره

سوال های مرتبط