۳ پاسخ

من اینطوری شده بودم یکم عسل زدم زود خوب شد دیگه هم اتفاق نیفتاد خداروشکر

فلوص از عطاری بگیر پولک های سیاه داخلش با چند قطره خیلی کم آب جوش بساب باز کن یکم غلیظ باشه صافش کن اون محلول سیاه رنگ بزن نوک سینه هات اگه بچه اتم بخوره عیب نداره

کرم شقاق سینه
عالیه

سوال های مرتبط

مامان 🔥⃟☆ᖇ๑ꫝꪖꪑ༉👼🏻 مامان 🔥⃟☆ᖇ๑ꫝꪖꪑ༉👼🏻 ۲ سالگی