۲ پاسخ

شربتش خیلی بهتره تا پودر من از پودر جواب نگرفتم

سلام عزیرم
نه عیبی نداره
اگه دخترت یبوست داده بهش بده
دکتر دختر من گفته تا یه ماه هر روز دو قاشق مرباخوری تو اب قاطی کنم بهش بدم
بعد یه ماه هر وقت خواستم یه قاشق بدم

سوال های مرتبط