۹ پاسخ

منم تنهام تو شهر غریب از ۱۳ روزگی اومدم خونه خودم و تاالان دوتایی پیش رفتیم
قرارنیست همه کمکی داشته باشن بعضیا مثل من دورن بعضیا مادر ندارن بعضیا بارشون رو دوش بقیه نمیزارن
اره سخته منم گاهی خسته میشم گریه می‌کنم اما به خودم افتخار می‌کنم که مثل خیلیا نیستم که بچشونو مامان و باباشونیا بقیه دارن بزرگ میکنن وفقط به دنیاش آوردن 🙄

عزیزم‌منم سه تا بچه کوچیک دارم‌دست تنهای تنهام‌گاهی کم میارم خسته میشم ولی بازم‌ بلند میشم چون یه مادرم ... میگذره این روزام ... توکلت ب خدا باشه

منم هیچکس توبچه داریم کمکم نمیکنه توشهرغریبم حالامن عملم دارم خیلی سختم میشه فک کن ازعمل بیام ۲روزبعدش پائین بالاش کنم اذیت میشم کلی.امروزدادم بچموبه همسایمون سریع رفتم اصلاح یه سال بودنرفتم‌‌.خیلی سخته واقعا همسرم تنهاکمکی که بهم میکنع اینه که مثلا قبلاسبزی کوکو اینامیخرید خودم پاک میکردم الان تمیزشده وشسته وشده میخره همین

خیلی سخته بچه داری من حتی فکرشو نمی‌کردم اینقدر سخت باشه کلی پشیمون شدم از بچه داری ولی کارم اشتباه بنظرم چیزیه ک خدا خواسته انشا الله زود بزرگ بشه شنبه پسرم واکسن داره از الان نگرانم
ب پروتئین گاوی حساسیت داره هیچی نمیتونم بخورم 😭

حقیقتا خداقوت بهت
تو خیلی قوی هستی
حق داری خسته بشی
خیلی سخته یک کار ۲۴ساعته
حقیقتا از ته قلبم آرزو میکنم روزهای آینده به راحتی قبل برات بگذره

منم همینم
شوهرم الان یه دقیقه بچه نگه نمیداره.یه پتو نمیندازه رو بچه وقتی خوابش میبره‌..دلم خیلی گرفته..هیچ‌جا نمیتونم برم..همین الان فقط منتظرم شوهرم بره بیرون بشینم یه دل سیر گریه کنم
خسته شدم 💔

منم تنهام هیچ کسو جزخداندارم توشهرغریب زندگی میکنم خانواده شوهرم هستن ولی هرکس سرش توزندگی خودشه صبح تاشب تنهام همسرم سرکارهست بیاددرحدنیم ساعت بچه رونگه داره تاکاراموانجام بدم بیشترمواقع بچم بغلم هست درحال کارم یاتوصندلی غذاخوریش میزارم اسباب‌بازی میدم دستش یکم سرگرم بشه تاکاراموانجام بدم روی زمین اصلا تنهانمیمونه همش بایدکنارش بشینم تابازی کنه

منم وقتی همسرم هست کمکم می‌کنه وقتای ک تنهام خیلی کم میارم😭😭

خیلی به خودت افتخار کن آنقدر قوی هستی ایشالا که خدا بهت قوت دو چندان بده

سوال های مرتبط