۸ پاسخ

شاید بارداری خب ب بی بی چک نیس که شاید لقاح دیر گرفته آزمایش بتا میدادی

عزیزم الکی گرمی نخور
من لک میشدمم نمیخوردم تا خون ندیده بودم
یبار لک داشتم نخوردم آخر آزمایش دادم فهمیدم باردارم انقدر زود گرمی نخور
کلا گرمی هم رو من کارساز نیست پریود قبلی خودم کشتم از گرمی نیومد خودش که میلش کشید اومد 🥴😂

منم تاخیر دارم فعلا دمنوش نخوردم میگن تا ۱۰ روز صبر کن بی بی هم منفی

اشتباه من نکن من تاخیری داشتم چند تا زعفران خوردم خوب اتفاقی سر بچه م نیوفتاد سقط میشد من میمردم الان هرچی بهش فکر میکنم احساس گناه میکنم

دختر ب بی بی چک اعتماد نکن برو ازمایش بده من پارسال حامله بودم بی بی چک ها تا 10 روز تاخیرم منفی بود منم گفتم منفی هس دیگ کارای سنگین انجام دادم و..... بعد 20 روز تاخیر بتا دادم دیدم مثبته ولی سقط شد چون کارای سنگین زیادی انجام داده بودم

برا خیلی ها بعد یه هفته ۱۰ روز نشون میده صبر کن

خب به بی بی چک اکتفا نکن برو آزمایش بده اگه منفی بودبعد گرمی بخور

نخور دختر حداقل یه هفته صیر کن

سوال های مرتبط

مامان بَشِه🥹🥹❤️ مامان بَشِه🥹🥹❤️ هفته دهم بارداری