فکر ميکنم کمه باز من رنج نرمال رو نمیدونم دقیق آدم به نسبت بچه خودش مبگه بیشتر از دکتر رنج نرمال رو نپرسیدم
پسرمن ۳۷۵۰ دنیا اومد ۳ماهگی ۶۳۸۰ بود تو ۵ماهگی الان شده ۷۶۰۰ دوبرابر وزن تولدش
وزن پسرت خوبه گلی
نه عالیه دخترمن شیش ماهشه شیش کیلو بزور
اگه کسی چیزی میگه اهمیت نده عزیزم مهم رشدشه که رو نمودار بره بالا
نه خوبه پسر منم الان ۶ کیلویه
وزن تولدش چقد بود
وزن تولدش چندبوده؟؟؟
اگه وزن تولدش سه کیلو بوده اره خیلی خوبه دو برابر شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.