چرا دلپیچه دارم با درد ول میکنه میره وقت زایمانه؟

۵ پاسخ

اره علائم زایمان
طبیعی هستی؟

منم همون جوری شدم یهو میگیره و ول میکنه

درد زایمانه

اره علایم زایمان هست

اره عزیزم علائم زیمانیه

سوال های مرتبط