۲۷ پاسخ

شوهرم چقدر دوست داشت اسم پسرمون و بزارم یزدان
ولی توی دهم ماه محرم به دنیا اومد اسمشو گذاشتیم حسین🥰
به نظرم اسم یزدان قشنگه

قدمش مبارک باشه عزیزم🥰
نیکان قشنگ تره

قعطا نیکان

نیکان

نیکان

با احترام هیچکدوم

بیشتر بگرد شاید گزینه بهتری باشه

از بین اینا ک‌گفتی نیکان

نیکان

هامین

به سلامتی برای منم دعاکن یکشنبه برم ببینم دکتر کی منو سزارین میکنه

ساجد به ثمین میاد.یزدان قشنگه

نیکان برای پسر اباهت نداره. یزدان بهتره

یزدان

بزار هامین. هم شیکه هم جدیده هم باکلاسه و از مد نمیفته.
یا آبتین واقعا لصیله و از مد نمی افته.
یا فرزام هم خیلی قشنگه.

یزدان

ثامن بزار به اسم دخترت هم بیاد

وای ساجد نزارتوروخدا بچه گناه داره اسم جدید ایرانی بزار

ترجیحا نیکان
سامان به ثمین میاد
سیروان
سینا

نیکان بهتره

نیکان که. زیاد شده. ساجدو یزدانم خیلی قدیمی شده

نیکان بهتره

یزدان

نیکان زیاد شده
ساجد قشنگه ، به ماه تولدش هم میاد

نمیدونم معنی اسم نیکان قشنگه ولی حس میکنم مردونه نیست نهایتا برای پسر بچه خوبه یکم دخترانه میزنه . یزدان و ساجد قشنگتره

یزدان

نمیدونم چرا ساجد به دلم نشست

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی ۳ سالگی
مامان ماهلین و تودلی مامان ماهلین و تودلی هفته سی‌ام بارداری