۷ پاسخ

منم بعد ۶سال با آی وی اف نی نی دار شدم و تمام دوره ی بارداریم تا همین الان بهترین روزای عمرمه🥹
خیلی داره بم خوش میگذره🥹🥹🤣🤣

من که زایمان خیلی سختی داشتم هم بارداری هم زایمان ولی حس قشنگی هس تولد نوزادت

حس خیلی خوبیه مخصوصا همون لحظه ک میبینیش😍
من ک زایمان راحتی داشتم

من بعد ۶ سال. من شرایطش رو نداشتم. حس میکنم زودتر میاوردم ظلم به خودم و بچه بود. همه فکر کردن مشکل نازایی داشتم چون واقعاً درک اینکه بچه نیاوردن فقط از روی نازایی نیست باید خیلی شرایط جور باشه

نه من خیلی درد کشیدم خیلی اذیت بودم خیلی فکر توی سرم بود
نمیخوام تا یک ماه پیش رو یادم بیاد از اول بارداریم تا یک ماه پیش کاش از ذهنم پاک شه

من سه بار مادر شدم و هرسه بار موقع تولد پسرام بهترین لحظه های عمرم بود

اره واقعا قشنگترین روز ادم روز زایمانش هس

سوال های مرتبط