۵ پاسخ

من دیروز همونجام چنان درد میکرد بعد عطسه کردم عطسه م نصفه موند از بسکه تیر کشیدنش بد بود جیغ کشیدم

به یه جایی میرسی که به غلط کردن میفتی مخصوصا اگه مث من دوقلو باشع

اره منمم همینجوری ام 😢

طبیعی بعدش سنگین تر شی هفته های بالا تر خیلی بدتره

طبیعی عزیزم بدتر هم میشه🥴

سوال های مرتبط

مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری