من دیروز همونجام چنان درد میکرد بعد عطسه کردم عطسه م نصفه موند از بسکه تیر کشیدنش بد بود جیغ کشیدم
به یه جایی میرسی که به غلط کردن میفتی مخصوصا اگه مث من دوقلو باشع
اره منمم همینجوری ام 😢
طبیعی بعدش سنگین تر شی هفته های بالا تر خیلی بدتره
طبیعی عزیزم بدتر هم میشه🥴
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.