سلام مامانا
چ شیر خشکی واسه زردی خوبه ؟

۷ پاسخ

اپتامیل کامل ترین شیرخشکه اون موقع سر پسر اولم دکترش بهم گف

شیرخشک بده که بچه بتونه راحت بخوره از اونور جیش کنه زردیش بره
من‌ اپتامیل میدادمش

قطعا شیر مادر ولی بعدش شیر خشک هرمارکی بود اشکال نداره فقط تند تند باید بخوره ک ادرار کنه دفع بشه

ببلاک

گیگوز سبکه، ولی هرچی باشه زیاد بخوره که زود دفع بشه

آپتامیل یا ببلاک بده ولی اگه خواستی شیرخشکی نشه با شیشه ندیا

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان فاطمه💜مهران مامان فاطمه💜مهران ۱۰ ماهگی
مامان تو دلی مامان تو دلی ۱۴ ماهگی
مامان یسناوشاهان مامان یسناوشاهان ۱۳ ماهگی