۶ پاسخ

من استفاده نکردم ولی لیدی میلو زیاد شنیدم که میگن.
غیر از اون واسه وزن گیری جنین تو هفته های آخر اینا خوبه:
عدسی
🔴عدس پلو
🔴ماش پلو
🔴نخودآب
🔴گوشت کوبیده آبگوشتی
🔴پودر لیدی میل
🔴سویق جو یا کامل
🔴کله پاچه
🔴پاچه گوسفندی
🔴حلیم با مقدار کمی عسل(اگر دیابت ندارید)
🔴اوتمیل
🔴شیربادوم ،شیر فندوق،شیر پسته

برامن تاثیر نداشت ۲قوطی مصرف کردم

وزن نی نی منم خیلی کمه بهم پودر پروتئینی داده تا ۳ هفته باید بخورم

اره خیلی تاثیر داره حتما بخور .....به من بخاطریکه وزن خودم خیلی زیاد نشه فقط ال ارژنین داد ولی هرکس خورده لیدی میل خیلی تاثیر داشته
وزنش چقدر بوده؟

خوبه در کنارش هم چیزای مقوی بایدبخوری

چند بود وزنش چند هفته رفتی

سوال های مرتبط

مامان دخملیم💕🩷🎀🐣 مامان دخملیم💕🩷🎀🐣 هفته سی‌ونهم بارداری