نه
نه دیگه بیرون هم میبرم دستشویی
خب الان بزرگه دیگه قبل رفتن ببرش دستشویی اگه بیرون دستشویی هم داشت بزار کناری جایی جیش کنه محض اعتیاد یکم آب اضافی هم بردار برا پی پی
نه میریم بیرون چندساعتم میچرخیم بزرگ شده دیگه میفهمه
نه دیگه گرفتی دیگه
الان که ماشاالله خیلی بزرگه و فهمیده تر شدن
من کل راه شمال رو بدون مای بیبی بردم پسرم رو تازه عید پارسال یک بارم جیش نکرد یعنی جیش داشت قشنگ میگفت میزدیم کنار کارش تموم میشد دقیقا مثه خودمون بود اونقدری نگفت جیش دارم هر وقت خودمون پیاده میشدیم برا سرویس اینا اونم میرفت یکی دوبار شاید توراه گفته باشه جیش دارم اونم از استرس راه بود وگرنه اوکی بود
نه دیگه پوشک بستن اشتباهه من موقعی که از پوشک گرفتم ده روزی تو خونه بودم هیج جا نرفتم تا تایم جیش کردنش اومد دستم بعد شرت آموزشی براش میپوشیدم سر موقع هم میبردم دستشویی یه موقع هایی که تو شرت میکرد نمیریخت روفرش مردم
اگه راهش طولانی باشه دوساعت بیشتر باشه اره وگرنه نه
اصلا همکاری نمیکنه مثلا از بهمن دارم از پوشک میگیرم فقط تو خونه خودم بدون پوشکه جایی برم یا خونه کسی پوشکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.