۱۳ پاسخ

به سختی..نه میتونم بشینم راحت.نه میتونم راحت دراز بکشم.همه چی برام سخت شده
ولی بازم چه کنیم به جون میخریم هر چیو فقط بچمون صحیح و سالم و سرموقع بغل بگیریم🙏

من برا معدم خیلی احساس سنگینی میکنم طبیعیه؟

خیلیییی سخته خدافقط توان بده 🫩😵‍💫
حسابی سنگین شدم و اصلا نمیتونم زیاد بشینم
خسته ی عالم شدم😮‍💨😫

کلا ۵ کیلو اضافه کردم و لاغرم ولی بشدت سنگینم و زود خسته میشه راحت‌ترین کارها برام سخت شده . واژنم درد میگیره . معدم درد میگیره 😀 یکی باید دستمو بگیره بلندم کنه تا راه بیوفتم خودم . خلاصه خندم میگیره به خودم

خیلی سخته و سنگینی احساس میکنم

طاقت بیارید خواهران لحضه دیدارتون بانی نی نزدیک است
منم به همین امید طاقت آوردم

من اصلا نمیتونم روی کمرم بخوابم حتی چند دقیقه ، فوری استخون لگنم سمت چپ درد میکنه☹️

سنگین شدم..مخصوصا ناحیه واژن و مقعد.یکسره انگار فشار روشه..بزووووور باید حرکت کنم..غصم‌گرفته چجوری‌پیاده روی و اینارو شروع کنم.

هیچی دیگه خیلی سخته ولی خدا توانشو میده گلم مجبوریم تحمل کنیم من خودم خیلی دوست داشتم سی و شش هفته زایمان کنم راحت شم ولی امروز رفتم سونو دو کیلو هفتصد بود میگم گناه داره ریزه هر جور شده تحمل کنم تا سی و هشت یا نه هفته تا حداقل سه کیلو بشه

😐شکمم کوچیکه ولی به شدت سنگینم انگار به واژنم وزنه ۱۰۰ کیلویی وصله 😐نمیتونم راه برم نمیتونم بخوابم😐

فقط در این حد بگم که ساده ترین کارا حتی راه رفتن و ایستادن هم دیگه سخته

خیلییی سخته و کلافه کننده 😔

من ک دارم میپوکم

سوال های مرتبط