۱۰ پاسخ

سلام عزیزم خوبی
دیدیم تاپیک راجب حلوا گیاهی گذاشتی
میخواستم بهت بگم من خودم حلوا گیاهی سفارش دادم خ‌ردم ماه اول نه ماه دوم گرفت
تو ام بخر بخور ان شالله زود زود میگیره

چرا iui نمیکنی؟

چندسالته ؟؟؟

به وقتش خدا دامنتو سبز می‌کنه

عزیزم بیخیال شو میشی منم بیخیال شدم باردار شدم بدون هیچ آمپولی و قرصی

.منم آمپول آزاد سازی زدم یه ماه باردارنشدم ماه بعدش دوباره زدم باردارشدم ناامیدنباش انشاالله به حق همین شب عزیزماه بعدبارداری عزیزم

یه سونو هم برو موقع اقدامم از کیت تخمک گزاری استفاده کن

تصویر

شاید به دردت بخوره اینا

تصویر

حقیقتا من از دکتر رفتن متنفرم میگم هرجیزی زیادی پیگیرش باشی میخوره تو ذوق ادم هردکتری یه نظری ...تخم هویج بگیر بخور رحمتو با چیزای گرم گرم نگه این ماه خود درمانی کن شاید جواب گرقتی رها کن خودتو

ناامید نشو انشاالله ماه بعد بارداری با خوشحالی بیای بگی مثبت بودی

سوال های مرتبط