میشه با وجود شیر دهی نسکافه یا قهوه خورد

۶ پاسخ

من الان روزی دوبار نسکافه میخورم
ماشالا خواب دخترمم خوبه

یادمه انقد نخوابید ک جاریم اومد گرفتش من خوابیدم😂🤷🏻‍♀️

وای من یه بار کاپوچینو خوردم
اون موقع دخترم شیر خودمو میخورد
تا ۴صب نخوابید🤣🫪

کافیئن شیر کم میکنه

خیلی کم میشه.و نه همیشه

من صبحا نصف یه بسته کاپوچینو میخورم

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۱۷ ماهگی
مامان شاهان 🥹♥️ مامان شاهان 🥹♥️ ۹ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی