۵ پاسخ

من میخورم شیرم میدم مشکلی نداشته تا الان

من میخورم البته ۲ هفته ای ی بار

من تو دوز کم میخورم

از سه ماهگی به بعد میشه خورد ولی نه در حد زیاده روی.
من البته از اول خوردم🤭

من میخورم.اما بعد اینکه کامل بهش شیر دادم خورد.تا ۲ ساعت و نیم بعدهم بهش شیر دیگه نمیدم.تاالان مشکلی ایجاد نشده

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۱۷ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی