۳ پاسخ

اره بچه منم همینجوریع

خب اره دیگه هر چی بخوره همونو میده بیرون
دستگاه گوارشش هم هنوز خیلی کامل نیس که بخواد همه چیو جذب کنه
همون که میاد بیرون خودش یعنی همه چی طبیعیه

مگه باید دون دون بشه ؟

سوال های مرتبط