35سردشه😐 دمای طبیعی باید، 36/8باشه تا، 37هم تب محسوب نمیشه بالای 37بدن گرمه و از 37/5 به بالا تب میشه و باید استامینوفن داد
نه جانم
نه بابا.
اخه بدنش خیلی داغه ترسیدم گفتم اگه لازمه بدم بهش،ممنون
نه بابا اصن تازه دماشم پایینه ۳۷.۶ به بالا میشه تب
۳۵ یا ۳۶؟۳۵ که خیلی پایینه🥸
نه عزیزم ۳۷نیم به بالا تب حساب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.