۳۵ درجه تب حساب میشه؟؟باید استامینوفن بدم؟

۷ پاسخ

35سردشه😐 دمای طبیعی باید، 36/8باشه تا، 37هم تب محسوب نمیشه بالای 37بدن گرمه و از 37/5 به بالا تب میشه و باید استامینوفن داد

نه جانم

نه بابا.

اخه بدنش خیلی داغه ترسیدم گفتم اگه لازمه بدم بهش،ممنون

نه بابا اصن تازه دماشم پایینه ۳۷.۶ به بالا میشه تب

۳۵ یا ۳۶؟۳۵ که خیلی پایینه🥸

نه عزیزم ۳۷نیم به بالا تب حساب میشه

سوال های مرتبط

مامان عرفان❤️ مامان عرفان❤️ ۲ سالگی
مامان 🍭🍭🍬آبنباتی🍬🍭🍭 مامان 🍭🍭🍬آبنباتی🍬🍭🍭 ۲ سالگی
مامان فاطمه و تو دلی مامان فاطمه و تو دلی هفته نوزدهم بارداری