۶ پاسخ

نخور عزیزم دیر بیاد بهتر از اینه که
خدای نکرده دور از جون مدفوع کنه مثل بچه من معدشو شست و شو بدن تا ۲۰ روز عوق بزنه

مگه معدت چقد داره که تابیمارستان مدفوع کنی😂😂😂😂

منی که یبوست شدید گرفتم و فایده هم نداره🫠

عزیزم نخوراسهال میشی حالاکه خوردی پیادروی کن بچه میادلیزه

ویییی فکرشو بکن دردت بگیره بری بیمارستان زور بزنی مدفوع کنی🤣🤣🤣🤣

ی سریا میگن خطر ناک ی سریا میگن بخورین منم میترسم بخورم ولی از هفته دیگه ک 37 ام تموم بشه میخوام یواش یواش شرو کنم دمنوش و ...بخورم بچه دیگه 40هفته بیاد

سوال های مرتبط

مامان اِلینا🐥💗 مامان اِلینا🐥💗 ۱۲ ماهگی
مامان تیام و طاها مامان تیام و طاها هفته بیست‌ویکم بارداری