نخور عزیزم دیر بیاد بهتر از اینه که
خدای نکرده دور از جون مدفوع کنه مثل بچه من معدشو شست و شو بدن تا ۲۰ روز عوق بزنه
مگه معدت چقد داره که تابیمارستان مدفوع کنی😂😂😂😂
منی که یبوست شدید گرفتم و فایده هم نداره🫠
عزیزم نخوراسهال میشی حالاکه خوردی پیادروی کن بچه میادلیزه
ویییی فکرشو بکن دردت بگیره بری بیمارستان زور بزنی مدفوع کنی🤣🤣🤣🤣
ی سریا میگن خطر ناک ی سریا میگن بخورین منم میترسم بخورم ولی از هفته دیگه ک 37 ام تموم بشه میخوام یواش یواش شرو کنم دمنوش و ...بخورم بچه دیگه 40هفته بیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.