این واژن درد چیه اطتخونش درده تو هفته من طبیعیه یا نه؟؟

۷ پاسخ

منم دارم مخصوصا وقتی راه میرم بیشترم میشه

برامن ی مدت خیلی درد میکرد به هفته ست بهتر شدم

بله طبیعیه و ادامه دار پدرادم درمیاد

منم از همون هفته های شما داشتم هردفه دکترم میگفتم میگف خب رحم بزرگتر میشه فشار میاد عادیه

عزیزم من از هفته های شما دردش شروع شد تا وقتی ک بری بزایی ☹️🤦🏻‍♀️
باید تحمل کرد ..

طبیعیه

اره عادیه منم همینجوریم

سوال های مرتبط

مامان معید و میکاعیل مامان معید و میکاعیل ۷ ماهگی
مامان تربچه💚 مامان تربچه💚 ۸ ماهگی
مامان سید علی مامان سید علی ۷ ماهگی
مامان فربد مامان فربد ۹ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سوین وسلین👩‍🍼 مامان سوین وسلین👩‍🍼 ۱ ماهگی
مامان ماهور ♥💗 مامان ماهور ♥💗 ۱۰ ماهگی
مامان دریا مامان دریا هفته بیستم بارداری
مامان فندق  ❤🧿 مامان فندق ❤🧿 ۹ ماهگی
مامان نور چشمم مامان نور چشمم ۲ ماهگی