منم دارم مخصوصا وقتی راه میرم بیشترم میشه
برامن ی مدت خیلی درد میکرد به هفته ست بهتر شدم
بله طبیعیه و ادامه دار پدرادم درمیاد
منم از همون هفته های شما داشتم هردفه دکترم میگفتم میگف خب رحم بزرگتر میشه فشار میاد عادیه
عزیزم من از هفته های شما دردش شروع شد تا وقتی ک بری بزایی ☹️🤦🏻♀️
باید تحمل کرد ..
طبیعیه
اره عادیه منم همینجوریم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.