۷ پاسخ

رسپی لطفاااا

عزیزم من کیک یزدی ک درست میکنم تواین کاغذاش میریزم یکم باز میشن تا چ حدی مواد میریزی

دستوووورشششش

وااای عالللیه دنبال دستورشم ک خوب باشه ها دستورش لطفا بگو

دستورشو کامل میگی عزیزم

آفرین بانو

وااای به به

سوال های مرتبط

مامان ♥️امیرحسین♥️ مامان ♥️امیرحسین♥️ ۳ سالگی