۴ پاسخ

من امروز سیزده آزادسازی بودم منفی شد فردا هم می زنم نشد دیگه منتظر پریودی می مونم

صبر کن فردا صب زود بزن
من درکا زدم میگن درکا زودتر نشون میده

اگه مدیکور زدی دقیقه

اینکه اینم بگه الان تازه زدم؟صبح زود نبود

سوال های مرتبط