چقددلم میخاد برم هیئت 🥹🥹🥹

۱۰ پاسخ

خب برو منکه میرم

خب چرا نمیری؟

منم🥹ولی نمیتونم زیاد بشینم یا وایسم
هرروز بذار شبکه سه،ساعت 5 و نیم عصر،حسینیه معلی رو میذاره

آخ منم کل آپارتمان ودخترم میرن من میمونم خونه مسجد سر کوچه ای
هرساله میرفتم استکان جمع میکردم استکان میشستم خلاصه نوکری امام حسین رو میکردم دلم لک زده برا مسجد

منم می خوام برم ولی می ترسم

منم ولی تو محل زندگیم اصلا جایو نمیشناسم

وای منم. .اما اکثریت میاد برا دختر باری 😑

واییی دقیقا خیلی دوست دارم برم
انشالله سال بعد با دخترم میرم 🥹🩷

خب چرا نمیری؟

آخ منم😭

سوال های مرتبط

مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد