بچه ها من این قسمتم یه دردی داره میزنه یکم پهلو طبیعیه چیه میترسم😣

تصویر
۴ پاسخ

اگر شکمت سفت میشه انقباضه باید استراحت کنی
من اینطور بودم

بچه و شکمت دارن رشد میکنن اینم کش میاد طبیعیه

اره عزیزم طبیعی..فشار جنین میزنه به پهلو

شاید برا اینه که پوستش کش میاد بچه داره جا بیشتر باز میکنه

سوال های مرتبط