۴ پاسخ

اره عزیزم خیلی داروی خوبیه

من ندادم میترسم بدون مشورت با پزشک

بله عزیزم

برای پسر من تاثیر نداشت
بعدش بهش کولیکز دادم عالیییی بود یعنی .... تمومش کرد جنگ شد چون آلمانی هستش دیگه پیدا نکردیم الان پدیا بست میدم بهش خوبه خدارشکر

سوال های مرتبط

مامان حبه انگور🧡🍼 مامان حبه انگور🧡🍼 ۲ ماهگی