۸ پاسخ

میگن ماه های اخر مادر خنکی بخوره تو زردی نگرفتن کمک میکنه

عزیزم همش از تغذیه مادر زمان بارداری هست،
من و زنداداشم از موقعی که باردار شدیم غذا های طبیعی خوردیم مثلا سوسیس کالباس سس نوشابه قالینابلانکا(عصاره های حاضری) غذای بیرون ساندویجی و سرخ کردنی نخوردیم،بیشتر میوه آبگوشت مرغ سوپ آش با آب مرغ یا قلم سالاد سبزی خوردیم کلا اصلا زردی نداشت ،

پسره من تایماهگی زردی داشت دوباربه مدت ۴روزبستری شددوباره برگشت اینسری باقطره ازبین رفت خداروشکر

من پسرم ک ب دنیا اومد اصلا زردی نداشت و نگرفت ولی دخترم زردی گرفت تا 20روز

بچع من یک روزه بود که توی همون بیمارستان بستری شد زردیشم ۷ بود ۴۸ ساعت بستری بود.

من هر ۲تا بچه هام تا ۲ماه زردی داشتن یکی از علت هاش زردی شیر مادره ..یعنی شیر خود مادر زردی داره ..بعد ۷۰ روز دیگه طوری نیس ...۵ روز هم توی دستگاه بودن

زردیش بالاست

همه اینایی که گفتین دلیلشه دیگه

سوال های مرتبط