بچه ها من میترسم از زایمان چی کنم

۸ پاسخ

میگذره میره .هیچ دردی نیست ک تمومی نداشته باشه .خدا کمکت میکنه فقط واقعا چیزی ک کمک من کرد رو رعایت کن بجای داد و جیغ فوت کن زود دهانه رحمت باز میشه زایمان میکنی

من همش گول‌خودم میزنم میگم خب از ۹ماه حاملگیه که سخت تر نیست

منم که زایمان دومم میترسم 😂

چاره نیس خواهر هر کی خربزه بخوره پا لرزشم باید بشینه😁🤦🏻‍♀️

بخدا اون رو رفتم زن داشت داد میزد میترسیدم

پیشنهاد میکنم سزارین کن راحت

اگه فهمیدی به منم بگو 😁

منم😞🥲🥲

سوال های مرتبط

مامان آیهان 🥹 مامان آیهان 🥹 هفته سی‌وهشتم بارداری