میگذره میره .هیچ دردی نیست ک تمومی نداشته باشه .خدا کمکت میکنه فقط واقعا چیزی ک کمک من کرد رو رعایت کن بجای داد و جیغ فوت کن زود دهانه رحمت باز میشه زایمان میکنی
من همش گولخودم میزنم میگم خب از ۹ماه حاملگیه که سخت تر نیست
منم که زایمان دومم میترسم 😂
چاره نیس خواهر هر کی خربزه بخوره پا لرزشم باید بشینه😁🤦🏻♀️
بخدا اون رو رفتم زن داشت داد میزد میترسیدم
پیشنهاد میکنم سزارین کن راحت
اگه فهمیدی به منم بگو 😁
منم😞🥲🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.