۵ پاسخ

البته سخت نگیر ۱مقوی تره بیشترم دادی مهم نیست

بعد از واکسن ۶ماهگی

نه
به ماه دیگه

ن هموز ک پنج ماهشه شش ماهه باید 2 بگیری یعنی بعد واکسنش

شماره ۱
شش ماه تموم بشه بره تو هفت ماه شماره ۲ باید بدی

سوال های مرتبط