۵ پاسخ

🌀با اجازه صاحب تاپیک عزیز 🌀
💙💕آتلیه آنلاین   🌈✨ همراه نمونه کار
🐣با کمترین هزینه🐥
عکس های! تولد. دندونی. بارداری. ماهگرد . خانوادگی.
نوروز. مناسبت ها.. یلدایی.. و و و...
برا ثبت سفارش به پیام رسان روبیکا. تلگرام واتساپ. پیام دهید🧸🐸
09931400960
آیدی روبیکا @ilamiiiiii
آیدی تلگرام @mjkfvddc

اره شروع کن روزی یک عده بده بهش
چون تازه میخوای شروع کردی در حد دو قاشق مربا خوری باشه

عزیزم خیلیا از چهارماهگی شروع میکنن شما هم الان نوزادتون شش ماهشه

زمان دقیق نداره از الان هم میتونی شروع کنی
منم برای دخترم شروع کردم

خوبه میتونی

سوال های مرتبط