۲ پاسخ

نه پایانش

اصلش پایان ۶ماهه...
اگه بچه خوب شیر میخوره و رفلاکس نداره،عجله ای نیست...
نهایتا یکی دو هفته زودتر شروع کن

سوال های مرتبط