۳ پاسخ

عزیزم تا۶ماه کامل صبر کن برای گوارشش ضرر داره

عزیزم دکتر باید بگه ن ما
ببرش دکتر اگ وزنش اوکی باشه تا پایان شش ماهگی باید صبر کنی
عجله نداشته باش برای شروع غذا

اول از دو قاشق باید شروع کنی بعد کم کم اضافه کنی

سوال های مرتبط