۷ پاسخ

عزیزم من اینو خریدم برای پسرم ۴تومن یک بار هم استفاده نشده همون قیمت میفروشم اصلا پسرم نشست توش

تصویر

اینم صندلی ماشین

تصویر

من صندلی ماشین دارم مارک کاپلا هست ۱۰ تومن میدم عکسم دارم ۳۶۰ درجه میچرخه
تا ۱۲ سال همیشه از نوزادی میشه

@labasforoshi02
خانمای گل لینک کانالمه .روبیکا عضو بشید برای دیدن مدل لباس هام،خیلی ازمحصولات تخفیف خوردن..ازتولیدی به مصرف ...تکی به قیمت عمده خرید کنید..ارسال به تمام نقاط کشور🌹😘
این هم شماره مه09168947617

دلیجان مدل الیت پلاس من گرفتم ۸ و خورده ایی خوبه

قیمتارو نمیدونم
بخوام راهنماییت کنم یه چیز خوب بگیر که ۳۶۰ درجه باشه حتما
حالت خواب داشته باشه
نرم باشه تشک زیرش که بچه اذیت نشه
ضد تعریقم باشه

برند الیت عالیع هوبر هم همین قبمتاست کیدیلو یه مقدار بالاتره قیمتش

سوال های مرتبط