خانوما کدومتون حالت تهوع دارید و جنسیت چیه 😉🤭

۹ پاسخ

حالت تهوع ربطی به جنسیت نداره گلم

اصلااااا نداشتم دختر
ولی دختر اولم شدید داشتم

من شدید تا 16 هفتگی داشتم پسره بچم

من سه ماه اول حآلت تهوع داشتم خیلیم شدید بچم پسره سر دخترم اصلا حالت تهوع نداشتم

من سردخترم ازتهوع میمردم مخصوصا صبحه ک ازخواب پامیشدم الان خیلی خیلی کم اونم بعدازظهرا. الانم ک ندارم ولی جنسیت و نمیدونم هنوز

من اصلا انگار ن انگار حامله ام😂ولی احتمال دختر دادن

هر کسی یه جوریه من بچم‌ پسره انقد حالت تهوع داشتم جون میدادم

من سر بارداری دخترم حالت تهوع داشتم
الان که پسره اصلا ندارم

من ۳ ماه حالت تهوووع شددددددید هااا الانم فرزند تو راهیم دختره

سوال های مرتبط

مامان حسین🥺🥹 مامان حسین🥺🥹 هفته بیستم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نهال🩷🐥 مامان نهال🩷🐥 ۹ ماهگی