حالت تهوع ربطی به جنسیت نداره گلم
اصلااااا نداشتم دختر
ولی دختر اولم شدید داشتم
من شدید تا 16 هفتگی داشتم پسره بچم
من سه ماه اول حآلت تهوع داشتم خیلیم شدید بچم پسره سر دخترم اصلا حالت تهوع نداشتم
من سردخترم ازتهوع میمردم مخصوصا صبحه ک ازخواب پامیشدم الان خیلی خیلی کم اونم بعدازظهرا. الانم ک ندارم ولی جنسیت و نمیدونم هنوز
من اصلا انگار ن انگار حامله ام😂ولی احتمال دختر دادن
هر کسی یه جوریه من بچم پسره انقد حالت تهوع داشتم جون میدادم
من سر بارداری دخترم حالت تهوع داشتم
الان که پسره اصلا ندارم
من ۳ ماه حالت تهوووع شددددددید هااا الانم فرزند تو راهیم دختره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.