۱۷ پاسخ

آها ببخشید آنقدر سوال میپرسم کدوم ماه جنسیت مشخص شد . همش میخابیدب دا خسته بودی آره

شما باید تو این هفته برید سونو انومالی اونجا صدرصد میگن جنسیت چی هست

به نظرتون کدوم زایمان خوبه

شما ۱۸هفته انومالی داری که جنسیت رو میگن بهت

دیگ هفته دیگ وقت سونوآنومالیت برو مشخص میش

گیج شدم نمی‌دونم چیه همه می‌گن خسته ای و سفیده چشات زرده بچت دختره

از‌کجا بفهمی 😩از سونو‌عزیزم

سونو اینه ببینید میتونید حدس بزنید

تصویر

ان تی مشخص نشد

ازسونو

الان وقت انومالی هستش بری مشخصه کلا ویار هم ربطی به جنسیت نداره

ربطی نداره به حالت تهوع

ان تی نرفتی؟

سونو

الان بری سونو مشخصه

انومالی جنسیت صدردصدع

مگه سونو نرفتی؟

سوال های مرتبط

مامان نیایش💙نیکان مامان نیایش💙نیکان ۴ ماهگی
مامان مامان امید مامان مامان امید هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فوتبالیست مامان فوتبالیست هفته هجدهم بارداری
مامان نویان مامان نویان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ماهان💙🫐 مامان ماهان💙🫐 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پناه🤰❤️ مامان پناه🤰❤️ هفته سی‌وپنجم بارداری