۶ پاسخ

اگه بچه سمت راستت باشه پسره اگه سمت چپ دختره

چرا تو این دوره زمونه ی مادر امروزی که چند ماه دیگ قرار یک انسان رو پرورش بده باید این حرفو بزنه تاسف داره ک علم پزشکی بذاره کنار دنبال حرفای ۱۰۰سال پیش باشه .وای ب حال اون بچه😑

اصلا به این چیزا نیست
هر کسی فرق میکنه

ان تی رفتی نگفت جنسیتت

کلم بنفش

مگه میشه سونو نری 😁

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی قشنگم مامان نی نی قشنگم هفته بیست‌وهفتم بارداری