دخمل من از اول اشک میریزه
پسرمن تا یک سالگی اشک نداشت
الانم خیلی فشار میاد بهش ی دوقطره میاد:/
اره
عزیزم شاید مجرای اشکی ش بسته س منم همینجوری هستش...دکتر گف آروم آروم روژی چند بار با انگشت تمیز گوشه چشمش و ماساژ بده تا مجراش بازشه
دختر من از همون نوزادی گریه میکنه قطره قطره اشک چشماش میوفته🥺الهی فدات بشم مامانی که انقد مظلوم گریه میکنی
یعنی انگار آدم بزرگه اون همه اشک نمیدونم از کجا میاد🫠😂😂😂
پسر من سه ماه اس اشکاش میریزه🥲🥲🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.