۶ پاسخ

دخمل من از اول اشک میریزه

پسرمن تا یک سالگی اشک نداشت
الانم خیلی فشار میاد بهش ی دوقطره میاد:/

اره

عزیزم شاید مجرای اشکی ش بسته س منم همینجوری هستش...دکتر گف آروم آروم روژی چند بار با انگشت تمیز گوشه چشمش و ماساژ بده تا مجراش بازشه

دختر من از همون نوزادی گریه می‌کنه قطره قطره اشک چشماش میوفته🥺الهی فدات بشم مامانی که انقد مظلوم گریه می‌کنی
یعنی انگار آدم بزرگه اون همه اشک نمیدونم از کجا میاد🫠😂😂😂

پسر من سه ماه اس اشکاش میریزه🥲🥲🥲

سوال های مرتبط