اصلااااااا اینکارو نکن
این کارو نکن بچه معده ش ضعیفه آب هم نباید بخوره چه برسه اینجور چیزا فقط شیر مادر چون هم دلدرد میشه هم مشکلات گوارشی پیدا میکنه یه چیزی میدونن که منع کردن بزار شش ماهه شد انشالله شروع کن
منم در حد مزه کردنشمیدم بهش.با یذره مزه کردن هیچی نمیشه
باید اجازه بدی ذائقه بچه کم کم ساخته بشه
کار راحتیه هرچی خاست رو بدی اما ممکنه در اینده روی گوارشش تاثیر منفی بذاره
من یبار موز دارم در حد ی عدس کوچیکتر دلدرد شد پشیمون شدم 😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.